مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 21:152021-12-11اقتصادي

فارس من| ثبت 4500 امضا برای پویش «خطر نایاب شدن پوشاک مناسب در کشور»


با توجه به افزایش تعداد امضا های پویش «خطر نایاب شدن پوشاک مناسب در کشور» به بیش از 4 هزار و 500 امضا، پیگیری این پویش مردمی از مسئولان مربوطه در دستور کار خبرگزاری فارس گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از معضلات سال های اخیر برای خرید پوشاک از بازار، عدم عرضه پوشاک مناسب با شئونات اسلامی است.

عرضه پوشاک نامناسب از قبیل شلوار های زاپ دار،  شلوارهای کوتاه، مانتوهای جلو باز، توری و آستین کوتاه  در بازار باعث شده برخی به صورت خود خواسته و برخی نیز به صورت ناخواسته و به علت عدم عرضه البسه مناسب با شئونات اسلامی،  از این نوع پوشاک استفاده کنند و به نوعی باعث ترویج فرهنگ بدحجابی در جامعه اسلامی شوند.

  عدم عرضه پوشاک  مناسب با فرهنگ اسلامی - ایرانی، امروز به دغدغه بسیاری از خانواده ها و جوانان تبدیل شده است، بطوری که سید محمد رسول تراب به نمایندگی از سوی این خانواده ها،  با ایجاد پویش خطر نایاب شدن پوشاک  مناسب در کشور در سامانه مردمی فارس من  طی چند روز اخیر بیش از 4 هزار و 500  امضا موافق کسب کرده است.

  بنابراین خبرگزاری فارس براساس اصل توجه به خواسته های مردمی، پیگیری این پویش را در دستور کار قرار داده است و قرار است از مسئولان مربوطه این موضوع را پیگیری کند، بر همین اساس خبرنگار اقتصادی فارس با سردبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ثبت 4500 امضا برای پویش «خطر نایاب شدن پوشاک مناسب در کشور»

فارس من| ثبت 4500 امضا برای پویش «خطر نایاب شدن پوشاک مناسب در کشور»